vänsterhänt!

* Jag gillar oftast killar som är lite utländska!... Svenskar kan funka också, but be special then ;)

* Jag har ketchup till jättemycket haha........

* Jag får mycket energiöverflöd och då skriker jag rakt ut eller gör armhävningar

* Jag klarar inte av statuskåta människor

* Jag är vänsterhänt!!!

* Jag sitter och hoppar med foten jätteofta, ser jättemuppigt ut

* Jag kan lite kickboxning! Det trodde ni inte va?

* Jag älskar saltlakrits och choklad mest som godis just nu...

* Mina ögon skiftar färg varje dag. Gröna, ljusblåa, silver, turkosa.......


källa: www.sarahtjulander.myshowroom.se

Kommentarer
Postat av: Matilda

Är det om dig eller Sarah? ;)

2011-07-14 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0