Positiva energier

Det är rätt ballt tycker jag, hur vissa människor kan ge så positiva energier! Och vissa verkligen kan ge negativa. Jag tror inte man tänker på det så mycket, men så är det verkligen…. Tänk själva, när man träffar vissa speciella personer kan man bli alldeles sprallig och glad i hela kroppen, bara av att vara med dom. Visst det kan vara så om man är kär, men nu snackar jag om vänner också osv.

Man ska verkligen ta vara på dom som ger en massa positiv energi, dom man blir glada av. Dom som oftast bara ger dig negativ energi eller tar bort din energi helt ska man nästan strunta i helt.. För det är så inte värt det! Men det är väldigt svårt att se det… Men jag märker rätt tydligt hur vissa personer kan ta bort energi från mig, bara göra mig på dåligt humör. Dom är så negativa, klarar inte av såna personer! Dom ser typ problem istället för lösningar.. Otroligt irriterande.

Och vet ni hur mycket ett leende kan göra eller?! Det kan värma vem som helst! För tänk, ett leende pratar alla språk i hela världen. Det är rätt ballt!!

 

källa: www.sarahtjulander.myshowroom.se

 

jag håller verkligen med här! kramar och kärlek / sarahfan ♥

 

bild: www.sarahtjulander.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0