intervju med Sarah Tjulander!

jag har faktist fått ställa några frågor till härliga Sarah! hon avslöjar bland annat en liten hemlighet..

Vad är det roligaste med att blogga?
Svar: Det är faktiskt när ni bloggläsare ger mig cred för det jag gör, fina kommentarer, mejl, och när jag får höra att jag hjälpt någon med självförtroendet osv, så får jag en känsla som inte går att beskriva :D Helt sjukt!

Du har ju så sjukt många fans, får fanbilder jätteofta osv, vad tycker du om det?
Svar: Det känns galet, att folk gör det.. Till mig?! Blir lika förvånad varje gång haha :)

Kan inte du ha en "fanträff" eller vad heter det? haha, men där du träffar lite fans o så? Hade varit så kul!
Svar: Som en hemlis till dig eftersom detta är en fanblogg, så kan jag berätta att jag snart kommer ha en bloppis, mitt inne i stockholm. Det blir som en liten bloggträff samtidigt!

I din blogg skriver du ju om ditt liv, tycker du inte att det är lite konstigt att så många vet vad du gör hela tiden?
Svar: Det kan vara lite läskigt och tråkigt ibland när jag träffar nya människor och dom redan vet allt om mig... Fast det finns ju en massa som jag inte skriver i bloggen också. Lite blandade känslor about that!

Innan så videobloggade du jätteofta, kan du inte börja med det igen? :D
Svar: Mjo men jag ska göra det bättre hehe! Snart så :)

Om du fick vara en kändis för en dag, vilken kändis skulle du vara då? Varför i så fall?
Svar: Justin Bieber. Därför han får uppträda på scen och kan göra någon glad bara av att finnas. Helt sjukt.

Du har verkligen jättefint hår Sarah! Hur fixar du det, vad använder du för produkter osv?
Svar: Åh, tack! Jag sover med en fläta så det är lite vågigt när jag vaknar, så där slarvigt snyggt. Jag använder just nu schampoo & balsam från Belezza! Superbra.

Hur sminkar du dig nu på sommaren?
Svar: På stranden och om jag bara ska bada osv, så absolut ingenting. Men på kvällarna blir det lite puder och mascara! Concealer också om det behövs :)

Du verkar resa ganska mycket, vilken resa har varit den bästa hittills?
Svar: Det är den jag är på just nu! USA!

Vilken är din bästa låt?
Svar: Oj vad svårt... Men just nu älskar jag nog Keshas "Crazy beautiful life" mest!

På en skala 1/10 hur snygg tycker du själv att du är? Jag kan säga att du är helt klart en 12/10 i mina ögon!
Svar: På en fuldag så kan jag vara minus 2, men på en snyggdag kanske åtta? Haha, gullig du är!

Var hittar du din inspiration till bloggen, outfits osv?
Svar: Överallt. Min inspiration är nog allt som är snyggt, galet och roligt!

Du skriver ju om din vardag i bloggen, och där kan man ju läsa om en hel del killar.. Hur många killar har du varit tillsammans med?
Svar: Jag har haft några förhållanden, men nu har jag varit singel rätt länge faktiskt... Har fått väldigt svårt att falla för någon! Men får se vem nästa prince charmy är!

Är du på g med någon kille just nu?
Svar: Mjaaa... :)

Hur tycker du en bra pojkvän ska vara?
Svar: Ärlig, rolig, framåt och snygg!

Vad ska du gå på för linje och gymnasium?
Svar: - Det återstår att se!.......

Något som är väldigt intressant, vad vill du jobba med  när du slutar skolan?
Svar: Har en massa drömmar, men den största är skådespelare!

Och sist men inte minst , vad tycker du om fanbloggen?
Svar: Tycker den är awesome! Känns så sjukt att någon gör en fanblogg om lilla mig. Men jag läser den själv då och då faktiskt, keep it up girl! :D

XOXO/ Sarah Tjulander


bild: www.sarahtjulander.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0