en vecka ♥

hej sötnosar! ush, uppdateringen har inte alls varit bra, men har verkligen inte mått bra.
idag blir bloggen en vecka och det känns superkul att ni tycker om den! angående vissa kommentarer så kan jag bara säga, att jo jag tycker det är kul att driva en fanblogg om Sarah. känns som det saknades en, så varför inte fylla det hålet liksom? och sen så handlar fortfarande denna bloggen om henne, och inte mig även om jag skriver osv. så som det är just nu så tänker jag fortsätta med att vara anonym i bloggen.

och vet ni? snart kommer det att komma upp en intervju med Sarah Tjulander, hur grymt?!

kärlek / ett sarahfan ♥


bild: www.sarahtjulander.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0